Creăm branduri de succes pentru business-uri din domeniul medical. Înainte să faci primul pas pentru promovarea business-ului tău, ai nevoie de un brand care să te identifice în piață. O identitate prin care sa te diferențiezi de concurență. Noi te ajutăm să construiești și să-ți consolidezi identitatea.
„A brand for a company is like a reputation for a person. You earn reputation by trying to do hard things well.” – Jeff Bezos
Cum se naște brandul? Teoriile general acceptate ne spun că un brand își trage seva din povestea de început a business-ului și să fie congruent cu serviciile și produsele oferite.
definire obiective
semantice
grafice
research
concurență
pacientură
design conceptual
brainstorming
schiță
definitivare grafică
forme
culori
stilizare
fine-tuning
elemente identitate
definire listă
design
Concurența dintre companiile din domeniul medical este dură. Pentru a ieși în evidență, o clincă medicală trebuie să fie unică și ușor de recunoscut. Un brand puternic stă în spatele fiecărui produs de succes.
Unii s-au obișnuit să creadă că designerii fac toată treaba în domeniul brandingului. Această prejudecată este greșită; specialiștii de marketing sunt cei care dețin know-how-ul complet pentru implementarea unui proiect de branding. Dacă faci marketing fără date din piață, este aproape ca și cum ai șofa legat la ochi. Cu alte cuvinte, un proiect de branding & identitate rulat fără insight-uri din analize ale pieței are șanse mai mici de reușită.
„Design is the silent ambassador of your brand.” Adevarat. Dar, cu toate acestea, un brand puternic depinde nu numai de caracteristicile estetice ale elementelor de marcă, ci de detalii precum mesajul și proiecția emoțională din spatele acestuia. Pentru a crea o identitate de marcă adecvat, designerii trebuie să ia în considerare detalii despre obiectivele de business.