În mijlocul pandemiei, am văzut cum comportamentele consumatorilor devin mai dinamice și imprevizibile ca niciodată. Acum, la un an de la COVID-19, vedem trei tendințe de consum emergente pe care întreprinderile ar trebui să le aibă în vedere în timp ce avansează:
- Pandemia a accelerat schimbările de comportament
- Oamenii au nevoie de mai mult ajutor în vederea luării deciziilor de achiziție
- Oamenii doresc o lume digitală deschisă și accesibilă și pentru asta avem nevoie de marketing care să respecte confidențialitatea datelor.
Cum ne putem adapta?
Ne adaptăm cererii și punem umărul pentru accelerarea schimbărilor
Totul accelerează. Pandemia a accelerat schimbările comportamentale ale pacienților, care erau în mare parte deja în curs. Am văzut această accelerare în volumele de căutărilor online. De exemplu, interesul de căutare pentru termenul „idei” a crescut semnificativ în 2020 și continuă să crească în 2021. Tendința arată că oamenii se mută online pentru inspirație pentru cumpărături, gătit și multe altele.
Cererea s-a schimbat, de asemenea, dramatic pe măsură ce oamenii au rupt vechile obiceiuri. Chiar și acum, comportamentele clienților rămân imprevizibile. De exemplu, am văzut interesul pentru „magazinele alimentare” și „mâncăruri de luat masa” trecând în mod neașteptat la zilele lucrătoare. Fraza veche – „Schimbarea este singura constantă” – se aplică cu siguranță.
Fii rapid și de ajutor
Cu toții am văzut valoarea de a fi rapid și de ajutor. Faptul că luarea deciziilor consumatorilor este din ce în ce mai complexă înseamnă că clienții au nevoie de mai mult ajutor decât oricând pentru a naviga în călătoria de cumpărare. Aceasta prezintă o oportunitate imensă pentru întreprinderi de a fi utile și prezente la momentul potrivit. Aceștia pot oferi consumatorilor informațiile și asigurările de care au nevoie pentru a lua deciziile corecte de cumpărare. Automatizarea vă poate permite să fiți acolo când este nevoie, precum și să fiți suficient de agili pentru a profita de ocazia de a ajuta consumatorii.
Relația cu pacienții tăi râmâne una dintre cheile succesului… deci continuă să construiești încrederea
Schimbările comportamentale ale oamenilor au fost însoțite de creșterea așteptărilor privind confidențialitatea online. Brandurile trebuie să lucreze pentru a construi încredere, de fiecare dată. Un studiu Google a constatat că aproape 70% dintre respondenți consideră că cantitatea de date personale colectate online le face dificilă protejarea confidențialității. Alte cercetări din 2020 arată că 86% dintre consumatori doresc o mai mare transparență cu privire la modul în care sunt utilizate informațiile lor personale.
Oamenii merită să acorde permisiunea în cunoștință de cauză și să știe cum sunt prelucrate datele lor. Și când vine vorba de reclame online, consumatorii preferă experiențe publicitare relevante, nu aleatorii. Se așteaptă ca anunțurile să fie livrate într-un mod care să le respecte confidențialitatea și să le controleze.
Câteva idei care vă vor ajuta să adaptați strategia de promovare a clinicii dentare la actualele condiții de piață.
Pune accent din ce în ce mai mare pe optimizările SEO
De ce? Lead-urile care vin din căutările Google sunt lead-uri mai calificate întrucât utilizatorul unui motor de căutare știe mai bine ce vrea. Pe măsură ce comportamentele consumatorilor continuă să se schimbe, se dezvoltă noi instrumente pentru a ajuta companiile și specialiștii în marketing să înțeleagă mai bine nevoile clienților și să răspundă mai eficient.
Acum este momentul ca specialiștii în marketing să se concentreze pe construirea unor relații puternice de date cu primii și experiența necesară pentru a construi încredere în mod durabil.
Învață să te adaptezi constant. Piața este destul de volatilă.
Pe măsură ce căutăm calea de urmat în acest mediu schimbat, mărcile care păstrează aceste trei tendințe ale consumatorilor – și trei oportunități de afaceri – vor putea aborda deciziile cu o mai mare claritate și încredere: Imbratisează schimbarea și fii rapid și de ajutor potențialilor pacienți care caută informații depre stomatologie online. Nu uita! Construiește încredere, de fiecare dată.
[ articol preluat de la Think with Goole, tradus si completat ]
– – –
– – –
Alexandru Pop @ Dental Marketing
dental marketing evangelist
+40 770 360 998
alex@dentalmarketing.ro
–
#dental marketing #marketing medicină dentară #promovare clinică dentară #promovare cabinete stomatologice #promovare stomatologie #promovare medicină dentară #stomatologie #cabinet stomatologic #clinică dentară #clinică stomatologică #marketing cabinet stomatologic #marketing medicină dentară #branding stomatologie #logo medicină dentară #Google SEO stomatologie #SEO medicină dentară #optimizare SEO #website cabinet stomatologic #strategie marketing #campanii social media Facebook Instagram Google Youtube #website #dezvoltare website #web design #conținut foto & video #dental fitout #Smartifact #OMNIvision #Hansen #DentalPoint #AlexPop dental marketing evangelist #tururi virtuale 3D 360 #Dental 3D Tour
parteneri Dental Marketing:
- D`Institute – clinică dentară Cluj-Napoca: RO | EN
- Dentocalm – clinică stomatologie Cluj-Napoca: RO | EN | FR
- Dental Garant – clinică stomatologie București
- Smart Dental – clinică stomatologie Cluj-Napoca: RO | EN
- CriniDent – clinică stomatologie Craiova
- OrtoEstetic – clinică dentară & clinică ortodonție Cluj-Napoca
- Perio Care – clinică stomatologie & clinică parodontologie Timișoara
- ZEN Dental – clinică stomatologie Cluj-Napoca
- Dentosan Med – clinică dentară Cluj-Napoca: RO | EN
- Paris Dental Clinic – clinică dentară Cluj-Napoca
- Bonjour Dental – clinică dentară Cluj-Napoca: RO | EN
- MyXpert, Centru de Radiologie – radiologie dentară Cluj-Napoca
- Clinica D6 – clinică dermatologie Cluj-Napoca: RO | EN
- Dent House – clinică dentară Cluj-Napoca
- Implant Art – clinică dentară Cluj-Napoca: RO | EN
- Medestet – clinică chirurgie estetică Cluj-Napoca
- Alverna Dental Studio – clinică dentară Cluj-Napoca
- Coravid Accounting: servicii contabilitate – contabilitate online – expertiză contabila Cluj – contablitate firme noi: RO | EN
- Derma Marketing – agenție de marketing & promovare pentru clinici de chirurgie estetică, înfrumusețare, dermatologie: RO | EN
- Urbano Parks – parcuri industriale Gilău, Cluj-Napoca: RO | EN
- Smartifact – companie dezvoltare soft Cluj-Napoca
- omniVISION – partener tururi virtuale Dental 3D tour
- Grecu | Gorde – servicii juridice, avocat recuperări daune accidente, daune CASCO Cluj-Napoca
- Verdemag – magazin online produse naturiste – ecommerce alimente bio
- Bativamos – vânzări și instalări sisteme de climatizare, Paris Franța: pompe a chaleur, ballon thermodinamique, panneaux solaires
–
> clinica stomatologica > clinica dentara > implanturi dentare > implantologie > protetica dentara > estetica dentara > sigilare dentara > stomatologie Cluj > stomatologie Bucuresti > stomatologie Timisoara > stomatologie Iasi > protetica dentara > proteze dentare > sinus lift > aditie de os > aditie osoasa > chirurgie orală > tratamente laser > laser stomatologic > tratament laser parodontoza > igiena dentara > igienizare profesionala > aparate dentare > ortodontie > aparate dentare > aparate ortodontice > aparate dentare safie > aparate dentare invizibile > tratamente de canal > tratamente endodontice > tratamente parodontoza > parodontita > parodontologie > gingivita > tratament parodontoza > protetica dentara > detartraj cu ultrasunete > Air Flow > profilaxie dentara > aparate dentare > aparate ortodontice copii > aparate dentare invizibile adulti > ortodontie > albire dentara > fatete dentare ceramice > fatete dentare no prep > estetica dentara > implant dentar > obturatii / plombe > inlay / onlay > stomatologie pediatrica > stomatologie copii > pedodontie > urgente dentare > urgente stomatologice > cabinet stomatologic > clinică stomatologică > dentist Cluj > dentist Bucuresti > dentist Timisoara
–
Parteneri ortodonție / aparate dentare
- Invisalign România – apatrate dentare invizibile, gutiere transparente, alignere
- Spark – apatrate dentare invizibile, gutiere transparente, alignere
- WIN – aparate dentare linguale invizibile
- Americah Orthodontics
- Forestadent
Dental Marketing – promovare stomatologie / marketing medicină dentară
- strategie marketing medicină dentară
- promovare Facebook, Instagram, Tik Tok stomatologie
- dental web design wesbite stomatologie – website-uri medicină dentară
- branding stomatologie – dental branding, logo + identitate stomatologie
- tururi virtuae 360 Dental3DTour – prezentări interactive 360 grade, clinici de medicină dentară.
Derma Marketing – promovare medicală / marketing dermatologie, chirurgie plastică & înfrumusețare
Dental Education – cursuri de marketing & promovare pentru stomatologie / medicină dentară
- cursuri de marketing pentru dentiști
- Dental Education MK.1 – curs marketing pentru dentiști antreprenori și manageri clinici dentare